close
 


Algemene vragen

Hier vind u een aantal algemene vragen.

Ik woon op een van de Waddeneilanden. Kan ik een bestelling plaatsen?
Natuurlijk ben je van harte welkom om je bestelling bij ons te plaatsen tegen dezelfde voorwaarden. Houd er wel rekening mee dat de levertijd in de meeste gevallen iets langer zal zijn, omdat we de bezorging op de Waddeneilanden moeten uitbesteden aan een speciale vervoerder.
Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat nu?
Is in de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. We krijgen wel graag een seintje zodat we je snel terug kunnen betalen. Daarom start elke retourzending in je account: Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Je ziet vanzelf hoe je het pakket gratis terugstuurt. De voorwaarden en retourinstructie lees je via de volgende pagina: Retourprocedure.
Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?
Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar info@comwinkel.nl, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.
Ik heb een artikel ergens anders goedkoper gezien. Wat nu?
Comwinkel.nl streeft ernaar alle artikelen voor de laagst mogelijke prijs aan te bieden. Daarom houden we de concurrentie goed in de gaten. Heb je jouw gewenste product elders toch voordeliger gezien? Mail het ons naar info@comwinkel.nl met een link naar de aanbieding van de concurrent. In veel gevallen zullen we je het artikel voor dezelfde prijs kunnen aanbieden.

Meest gestelde vragen

Hier vind u een overzicht van de meest gestelde vragen.

Wat is de levertijd van een artikel?
Bij elk artikel op onze website vind je de verwachte levertijd (vlak boven de knop 'Bestel Nu'). Van enkele artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd per mail of telefoon bij ons opvragen.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging. Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kan je aanvragen bij de klantenservice. Van sommige artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd bij de klantenservice opvragen. Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op. 
Kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Ja, bij Comwinkel.nl maken we gebruik van kortingscodes. Deze worden via onze kanalen bekend gemaakt, Volg ons op Facebook & Instagram Als je een grote bestelling wilt plaatsen, ben je altijd welkom om bij de klantenservice een offerte op te vragen.

Vragen over betaalmogelijkheden

Hieronder vind u een overzicht over onze betaalmogelijkheden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij het plaatsen van je bestelling kan je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren: 
• Met iDeal (meest gebruikt in Nederland) 
• Via Bancontact (voor België)
• Diverse andere betaalmogelijkheden. Aan actueel overzicht vind je onder iedere pagina
Kan ik mijn bestelling ook in termijnen betalen?
Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik zakelijk / als bedrijf bestellen?

Hieronder vind u een overzicht over onze zakelijke betaalmogelijkheden.

Natuurlijk kan dat
Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.